IMPORTANT!
Pentru a beneficia de ajutorul financiar în vederea achiziţionării unui
calculator conform Legii 269/2004, elevii care
provin din familii în care venitul brut pe membru este sub 150 LEI, se vor adresa secretariatului şcolii.
Dosarul va cuprinde
următoarele documente:
a)
cererea tip ( se va ridica de la secretariatul şcolii);
b)
copie a certificatului de
naştere sau a actului de identitate al
elevului, copie a actului de identitate
al părintelui/ocrotitorului legal, precum şi a actului care să dovedească
calitatea de ocrotitor legal, după caz;
c)
copii ale certificatelor de
naştere sau ale actelor de identitate, după caz, alşe celorlalţi membri ai
familiei;
d)
adeverinţă de la instituţiile de
învăţământ / unităţile din care să rezulte calitatea de elev sau student a
celorlalţi fraţi / surori;
e)
acte doveditoare, în original,
privind veniturile membrilor familiei;
f)
declaraţie pe propria răspundere
a părintelui, tutorelui, reprezentantului legal sau a ocrotitorului legal, după
caz, sau dată personal de către persoanele cu vârsta mai mare sau egală cu 18
ani, din care să rezulte că venitul brut lunar pe membru de familie se
încadrează în plafonul prevăzut şi că dispun de diferenţa de bani pentru
achiziţionarea unui calculator cu o configuraţie minimă standard;
g)
adeverinţă eliberată de către
unitatea de învăţământ din care să rezulte media generală/calificativul din
anul şcolar anterior depunerii cererii pentru acordarea unui ajutor financiar
în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, pentru toţi elevii,cu
excepţia elevilor clasei I;
h)
adeverinţă eliberată de către
unitatea de învăţământ din care să rezulte numărul de absenţe nemotivate din
anul şcolar anterior depunerii cererii pentru acordarea unui ajutor financiar
în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, pentru toţi elevii,cu
excepţia elevilor clasei I;
La stabilirea venitului brut lunar pe membru de familie se iau în calcul toate veniturile cu caracter permanent, realizate de membrii
familiei în luna precedentă depunerii cererii, cu
excepţia: alocaţiei de stat,
alocaţiei familiale complementare şi a alocaţiei de susţinere pentru familia
monoparentală, bugetul personal complementar acordat persoanelor cu handicap, burselor de studii şi burselor sociale, precum
şi a tuturor drepturilor sociale care, potrivit legii, sunt exceptate de la
stabilirea altor drepturi şi obligaţii.
Solicitanţii vor depune cererile şi documentele anexate la secretariatul şcolii în perioada 1 -
21 aprilie 2014.
Afişat astăzi, 1aprilie 2014
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu